Thursday, March 18, 2010

Ema Ixora Beauty Cosmetic And SPA

Selamat Datang Ke Ema Ixora Beauty Cosmetic. Yakin, Suci dan Berseri

fullset

Ema Ixora Beauty Cosmetic adalah hasil daripada usaha, lebih 10 tahun pengalaman pemilik Ixora Beauty House di dalam bidang kecantikan. Berbekalkan azam yang kuat maka terlahirlah syarikat Aerma Ixora Sales And Marketing yang merupakan nadi perniagaan yang berasaskan kosmetik dan syarikat Ixora bakal memperluaskan perniagaan ini keseluruh Malaysia am nya.

Pemilihan Ema Ixora Beauty Cosmetic sebagai nama produk menggambarkan bertapa besarnya harapan pengasasnya iaitu Pn Aerma Binti Nizan agar produk ini dapat menjadi produk pilihan utama pengguna. Fomula dan keberkesanan produk Ema Ixora Beauty Cosmetic amat dititik beratkan di dalam penghasilannya.

Atas nama “ Yakin, Suci, Berseri” Ema Ixora Beauty Cosmetic menggariskan 3 perkara utama di dalam memenuhi citarasa dan kepercayaan pengguna .Pengguna Ema Ixora Cosmetic seharusnya berasa yakin akan keberkesanan produk ini yang mana ia mampu mengatasi masalah jerawat yang serius dan pelbagai jenis masalah kulit wajah seperti jeragat ,kulit kusam dan tona kulit tak sekata. Ema Ixora Beauty Cosmetic di perbuat dari bahan-bahan semula jadi iaitu daripada ekstrak buah-buahan dan tidak mengandungi lemak haiwan atau bahan-bahan terlarang dan yang tidak dibenarkan oleh hukum syarak.

set1

Selepas menggunakan produk Ema Ixora Beauty Cosmetic, pengguna akan memperolehi kulit wajah yang putih, bersih dan cerah berseri. Secara keseluruhannya, produk ini hanya memberikan yang terbaik kepada para pengguna dan mereka akan berpuas hati serta berterima kasih kepada Ema Ixora Beauty Cosmetic.

Semoga berkat dan keizinanNya , dapatlah kita bersama mewar-warkan tentang kebaikan dan keberkesanan produk ini agar ia dapat memberi faedah untuk kita bersama,

“Tak kenal maka tak cinta “ nak tahu hasil pemakaian nya maka kenalah mencubanya sendiri

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails